Duyurulara dön
Anadolu Ajansı Ekonomi 23 Haziran 2026

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin bilgi verdi

Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan gemilere ilişkin "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.

Kaynağa git